DATA Lab
 

Procedura odzyskiwania danych

procedura odzyskiwania danych

Procedura odzyskiwania danych jest następująca:    

  1. Dostarczenie nośnika do analizy.
     
  2. Nadanie statusu oraz numeru dla konkretnego zlecenia.
     
  3. Skierowanie do laboratorium w celu przeprowadzenia analizy odzyskiwania danych.
     
  4. Przeprowadzanie procedur analitycznych.
     
  5. Powiadomienie Klienta o wynikach przeprowadzonej diagnozy, przedstawienie niezbędnych informacji na temat zawartości nośnika, spójności danych oraz kalkulacja cenowa.
     
  6. Decyzja Klienta o podjęciu lub rezygnacji z procedur odzyskiwania danych.
     
  7. W przypadku rezygnacji - zakończenie procedur.
     
  8. W przypadku akceptacji - wykonanie archiwizacji danych na wybranym przez Klienta medium.
     
  9. Zakończenie procedur.

     

Poniżej przedstawiamy pełną procedurę odzyskiwania danych.
  
 
 

Pierwszą pomoc uzyskujecie Państwo pod numerami telefonów naszej firmy. Po przekazaniu niezbędnych informacji (należy opisać napotkany problem), prosimy o wypełnienie formularza zlecenia (co najmniej wytłuszczone pola) dostępnego na stronie internetowej bądź o dostarczenie nośnika do siedziby naszej firmy.   

 

  

Nośniki możecie Państwo wysłać w zabezpieczonych przesyłkach poprzez kuriera, pocztę bądź dostarczyć go osobiście do siedziby firmy.  

 

W przypadku bezpośredniego kontaktu Klienta z firmą DATA Lab możemy zaproponować przesyłkę nośnika na koszt naszej firmy.  

  

    

Kolejnym krokiem a zarazem podstawowym do wykonania zlecenia jest przeprowadzenie diagnozy uszkodzonego urządzenia. Po wykryciu rodzaju problemu jest on rozpatrywany w dwóch przypadkach: logicznym lub fizycznym.    

    

Po wykonaniu diagnozy w przypadku uszkodzeń fizycznych (jest ona warunkowo bezpłatna, ale tylko w trybie STANDARD a jej warunkowość opiera się tylko i wyłącznie na uzyskaniu wyniku negatywnego) przedstawiamy listę możliwych do odtworzenia danych wraz z listą plików oraz ich stanem spójności a także przybliżoną ceną wykonania usługi. Po zapoznaniu się z tymi informacjami, Klient podejmuje decyzję co do dalszych działań. Po wykonaniu diagnozy w przypadku uszkodzeń logicznych (również bezpłatnej warunkowo) będziemy mogli jednoznacznie odpowiedzieć czy i jakie dane są możliwe do odtworzenia.
  

Czas potrzebny do wykonania analiz w trybie STANDARD wynosi od 6 do 10 dni roboczych a czas odtworzenia danych to zazwyczaj 1 dzień roboczy. Klienci wskazujący potrzebę natychmiastowej pomocy mają możliwość wyboru trybu PRZYŚPIESZONEGO lub EKSPRESOWEGO.    

    

Zakończenie procesu odzyskiwania danych kończy się na przekazaniu Klientowi danych na nośniku typu dysk usb bądź innym nośniku zapisu informacji.    

    

  

Pamiętaj, że...
W sytuacjach awaryjnych związanych z odzyskiwaniem danych jesteśmy do dyspozycji 24 h na dobę!
NASI PARTNERZY
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
~ copyright © 2010-2025 DATA Lab ~
idea, gfx & code by warlock
~ all rights reserved ~